TREK Checkpoint ALR 4 Nowość 2024
Checkpoint ALR 4 to wyjątkowo korzystny rower gravel na mniej uczęszczane trasy. Checkpoint ALR 4, zbudowany na ramie z Alpha Aluminium Serii 300, jedzie responsywnie na wyboistym szutrze i płynnie po szosie. Liczne użyteczne rozwiązania, takie jak koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego, napęd 11-biegowy SRAM Apex, czy też mechaniczne hamulce tarczowe, czynią z Checkpoint ALR 4 idealną maszynę na łatwy wjazd w świat szutrowych dróg.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Czujesz, że nadszedł czas ruszyć w nieznane i szukasz roweru gravel równoważącego cenę i sprawność. Checkpoint ALR 4 wprowadzi Cię w świat, w którym każda przejażdżka zmienia się w przygodę.
Użyte technologie
Responsywna rama z Alpha Aluminium Serii 300, ukryte linki i przewody nieprzeszkadzające w założeniu toreb, wbudowane mocowania na bagażnik, błotniki i torbę w ramie, napęd 1x11 SRAM Apex płynnie zmieniający biegi na ostrych podjazdach i w zróżnicowanym terenie, mechaniczne hamulce tarczowe zatrzymujące rower praktyczne w miejscu niezależnie od warunków, obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego i szerokie opony Bontrager Girona Pro 700 x 42c dla lepszego komfortu i przyczepności.
Ostatnie słowo
Jeśli chcesz odkrywać wszystkie drogi podczas jazdy na co dzień, Checkpoint ALR 4 to idealna maszyna dla Ciebie. Wszechstronność to klucz, a z wytrzymałą ramą ze stopu aluminium, mocowaniami na najróżniejsze akcesoria i szerokimi oponami zyskujesz komfort i możliwość przystosowania roweru do swoich upodobań gdziekolwiek zechcesz dotrzeć na drodze lub poza nią.
Rama | Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
Waga | 56 – 9,80 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Manetka | SRAM Apex, 11-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano Apex 1, długi wózek, maks. zębatka 42T |
*Korba | Rozmiar: 49 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości |
Rozmiar: 52 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
|
Rozmiar: 54, 56 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 61 SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | SRAM PG-1130, 11-42, 11-rzędowa |
Łańcuch | SRAM PC-1130, 11-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 44T (SRAM), 50T (Shimano), 2x: 50/34 |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Zacisk przedni | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta |
Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Informacje dostępne w instrukcji obsługi |