

Domane+ SLR 7 odmienia oblicze całej kategorii jako karbonowa e-szosówka o żwawym wspomaganiu, której wygląd, dopasowanie i zachowanie nie przypominają standardowego elektryka. Rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 kryje kompaktowy, zaawansowany silnik dający wrażenia z jazdy jak na tradycyjnym rowerze. Jego dźwięk znika w tle, zarówno podczas spokojnych przejażdżek solo, jak i z klubem, dzięki czemu czujesz bliskość z jazdą, rowerem i otoczeniem, a jednocześnie zyskujesz moc na ostre podjazdy i wielokilometrowe wyprawy. Dopełnia to dopasowany, superszybki i płynny elektoniczny napęd SRAM Force XPLR AXS D2 idealny na szosę i gravel.
Możliwość konfiguracji PROJECT ONE
Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, elegancka i bardzo cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz mieć możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na szybkiej i precyzyjnej pracy sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM Force XPLR AXS D2.
Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny wyświetlacz LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania wbudowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus Pro 3V, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force XPLR AXS D2 1x12, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla eleganckiego wyglądu.
Nasza najlepsza karbonowa rama Domane+ i najlepiej wkomponowany napęd elektryczny zapewniający dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej wydajności. Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force XPLR AXS D2 zapewnia dostosowaną do rowerzysty i płynną zmianę biegów.
Rama | Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm |
Waga | 56 - 12.64 kg / 27.87 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Bateria | TQ 360 Wh |
---|---|
Ładowarka | Ładowarka TQ 4A |
Komputer | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ |
Silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
Manetka | SRAM Force AXS D2, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano Force XPLR AXS D2, maks. zębatka 44T |
*Korba | Rozmiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości |
|
Zębatka przednia | SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium |
Kaseta | SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM Force, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 46T, 2x: 52/36 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 40mm bez błotników, 35mm z błotnikami |
*Siodełko | Rozmiar: 50, 52 Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca | Rozmiar: 50, 52, 54, 56 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm |
Rozmiar: 58, 60, 62 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: 50, 52 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm |
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 42 cm |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 44 cm |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: 50 Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 52, 54 Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: 56, 58 Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: 60, 62 Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych: 180mm przód, 160mm tylu |