TREK Dual Sport 3 Gen 5 NOWOŚĆ 2025
Dual Sport 3 to wydajny, wszechstronny rower hybrydowy, który zjeżdża z szosy na nierówny grunt z łatwością. Ma lekką ramę i prosty napęd 1x Shimano CUES o szerokim zakresie przełożeń. Jego szerokie koła Bontrager Kovee i opony na szuter pochłaniają wyboje i nierówności terenu dla komfortowej, pewnej jazdy po szosach, ubitych drogach i gruntowych ścieżkach.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz lekkiego, szybkiego i sprawnego roweru hybrydowego z solidnymi częściami. Chcesz przemierzać na nim lżejsze szlaki, ćwiczyć formę na szosie, załatwiać sprawy i wiele więcej.
Użyte technologie
Lekka rama aluminiowa z eleganckim prowadzeniem linek i przewodów, lekki widelec z włókna węglowego, przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Kovee 650b i szerokie opony 50c dla sprawności i komfortu w najróżniejszym terenie, a także prosty i wytrzymały napęd 1x10 Shimano CUES bez przerzutki przedniej dla wygodniejszej obsługi. Nie martw się, kaseta o szerokim zakresie 11-46 zapewnia wszystkie przełożenia potrzebne do pokonania zarówno wzgórz, jak i płaskich odcinków. Do tego mocne hamulce tarczowe i uchwyty na bagażnik i błotniki.
Ostatnie słowo
Dual Sport 3 jeździ szybko i wydajnie po szosach, a jednocześnie pewnie i sprawnie po drogach gruntowych i szutrowych. Ma wygładzające teren koła i opony oraz mocny i prosty napęd 1x Shimano CUES.
Rama | Alpha Gold Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe post mount, mocowanie podpórki. QR 135 x 5 mm |
---|---|
Widelec | Dual Sport z karbonu, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, mocowania bagażnika, oś ThruSkew z zaciskiem QR 5 mm |
Piasta przednia | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
---|---|
Zacisk przedni | 139 x 5 mm na śrubę |
Piasta tylna | Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
Zacisk tylny | 152 x 5 mm z zaciskiem QR |
Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Opona | Bontrager GR0 Elite, stopka z drutu, ochrona przed przebiciem, 60 tpi, 650 x 50 mm |
Maks. rozmiar opon | 27,5 x 2,00" |
Manetka | Shimano CUES U6000 z optycznym wyświetlaniem biegu, 10 biegów |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano CUES U6000 GS |
*Korba | Rozmiar: XS, S, M Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 170 mm długości |
Rozmiar: L, XL Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 175 mm długości |
|
Kaseta | Shimano CUES LG300, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa |
Łańcuch | Shimano LG500 |
Pedał | Wellgo, nylonowy korpus, aluminiowa osłona |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 42T, 2x/3x: 48T |
Siodełko | Bontrager H1 |
---|---|
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
*Kierownica | Rozmiar: XS, S Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 600 mm |
Rozmiar: M, L Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm |
|
Rozmiar: XL Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 690 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Endurance Elite |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS, S Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: M, L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
Rozmiar: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT26, na 6 śrub, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu |
Waga | M - 12.05 kg / 26.57 lbs |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |