• -16 000,00 zł
Trek Fuel EXe 9.7
search
  • Trek Fuel EXe 9.7

Trek Fuel EXe 9.7

44 199,00 zł
28 199,00 zł Zniżka 16 000,00 zł
Brutto

Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, dzięki nowemu silnikowi, który pięknie komponuje się z ramą i pozwala cieszyć z lekkiej oraz żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak tradycyjny rower górski, a dodatkowo zapewnia wspomaganie potrzebne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze starannie dobranymi komponentami, które umożliwiają sprawną zmianę biegów i precyzyjną modulację podczas jazdy po szlakach. To wszystko, a dodatkowo lekka, zwinna i sztywna rama z włókna węglowego, która w idealnym stopniu pochłania wibracje na ostrzejszych odcinkach szlaku.

Kolor: Pomarańczowy
Rozmiar: M
Ilość
Prosimy pytać o dostępność na rowerowyzakatek@gmail.com lub 146217985

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Chcesz dającego mnóstwo radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę dodatkowej mocy na podjazdach. Interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach, na przykład najwyższej klasy zawieszenie i idealnie dobrany osprzęt. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie.

Użyte technologie

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP oraz damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Ponadto, koła i opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego oraz 12-biegowy napęd ze starannie dobranych części Shimano SLX i XT.

Ostatnie słowo

Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który zapewnia dodatkową moc na podjazdach i pędzi w dół jak tradycyjny rower. Wykorzystano w nim nowatorską technologię przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i starannie dobrany osprzęt napędu z usprawnieniami w kluczowych punktach.

Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku
Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205x60 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 160mm
Koła
Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29x2,50”
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz Bontrager TLR
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta
Napęd
Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości
Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 170 mm długości
Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm
Kaseta Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Rozmiar: M
TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Rozmiar: L, XL
TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
Hamulec 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: S, M, L, XL
SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
Rozmiar: S, M, L, XL
Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm
Zestaw hamulcowy Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe
Akcesoria
Bateria TQ 360 Wh
Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
Komputer Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+
Elektronika Ładowarka TQ 4A
Waga
Waga M - 19.05 kg / 42 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
0 Przedmiot
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.