- Nowy

FX Sport 6 to wyjątkowo lekki i szybki rower do fitnessu. Oferuje wszystkie nastawione na osiągi rozwiązania z wysokiej klasy szosówki w połączeniu z dodatkowymi korzyściami poprawiającej komfort i kontrolę płaskiej kierownicy. Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 400, bezprzewodowy napęd elektroniczny SRAM i koła z włókna węglowego Bontrager czynią z niego najlepszy wybór dla rowerzystów, którzy biorą fitness na poważnie.
Szukasz najszybszego roweru do fitnessu na rynku — takiego, który dotrzyma tempa każdej szosówce. Chcesz dotrzymać wszystkim tempa podczas szybszych przejażdżek grupowych, nabić więcej kilometrów, ustalić nowe osobiste rekordy na Stravie i zostawić miłośników szosy daleko z tyłu na wjeździe do miasta.
Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 400 oraz widelec z włókna węglowego, bezprzewodowy elektroniczny napęd 12-biegowy SRAM Apex XPLR AXS o szerokim zakresie przełożeń, hydrauliczne hamulce tarczowe, ukryte mocowania błotników, lekkie koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Elite 35 z wysokiej klasy oponami na szuter Bontrager GR1 Team Issue przystosowanymi do montażu bezdętkowego oraz pochłaniająca wibracje kierownica z ergonomicznymi chwytami.
Najszybszy rower do fitnessu. Kropka. FX Sport 6 posiada lekką ramę i widelec z włókna węglowego OCLV, sprawny napęd bezprzewodowy oraz lekkie i responsywne koła z włókna węglowego, które składają się na idealną maszyną dla każdego, kto chce jechać niewiarygodnie szybko i przesuwać granice swoich możliwości.
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 400, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, zgodność z DuoTrap S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś ThruSkew 135 x 5 mm |
---|---|
Widelec | Carbon, ukryte mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś ThruSkew 100 x 5 mm |
Waga | M - 9.50 kg / 20.95 lbs |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Przerzutka tylna | SRAM Apex XPLR eTap AXS, maks. zębatka 44T |
---|---|
*Korba | Rozmiar: XS, S SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości |
Rozmiar: M, L, XL SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | SRAM DUB, 86,5 mm, PressFit |
Kaseta | SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM Apex, 12-rzędowa |
Pedał | VPE-993T |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 44T |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, zacisk QR 100 x 5 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Elite 35, OCLV Carbon, Tubeless Ready, Shimano 11-speed freehub, 135x5mm skewer |
Zacisk przedni | 135 x 5 mm na śrubę |
Zacisk tylny | 169 x 5 mm na śrubę |
Opona | Bontrager Girona Pro, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, zabezpieczenie przed przebiciem GR, stopka z aramidu, 60 tpi, 700 x 42 mm |
Maks. rozmiar opon | 42mm bez błotników, 40mm z błotnikami |
Siodełko | Bontrager Montrose Comp, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
Sztyca | Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości |
*Kierownica | Rozmiar: XS, S, M Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 600 mm szerokości |
Rozmiar: L, XL Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 660 mm szerokości |
|
Chwyty | Bontrager Satellite IsoZone Plus, z obejmą, ergonomiczne |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: S, M Bontrager Elite, zacisk 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: L, XL Bontrager Elite, zacisk 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości |
|
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT10, centerlock, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |