TREK Madone SL 6 AXS Gen 8 NOWOŚĆ 2025
Madone SL 6 AXS Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria gwarantuje zwinność podczas sprintów, a jednocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. W celu pełnej możliwości dostosowania płynnej zmiany biegów wyposażony jest w sterowaną elektronicznie grupę SRAM Rival AXS, a całość dopełniają koła z włókna węglowego łączące wydajność i lekką masę.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Ponadto zyskujesz wydajność sterowanej bezprzewodowo grupy SRAM Rival AXS.
Użyte technologie
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz lekka technologia komfortu IsoFlow. Sterowana bezprzewodowo grupa 2x12 SRAM Rival AXS gwarantująca bezproblemowe zmiany biegów pod obciążeniem. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35.
Ostatnie słowo
Madone SL 6 AXS Gen 8 zapewnia godną wyścigów aerodynamikę i masę idealną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy super-rower w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV Serii 500 oraz gotowej na ciężką pracę grupie AXS. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technologia komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki.
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
---|---|
Widelec | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Waga | ML - 8.43 kg / 18.59 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Bateria | Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) |
---|
Manetka | SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów |
---|---|
Przerzutka przednia | SRAM Rival D1 AXS, mocowanie bezpośrednio na ramie |
Przerzutka tylna | SRAM Rival AXS |
*Korba | Rozmiar: XS, S SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 165 mm długości |
Rozmiar: M SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 170 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: XL Miernik mocy SRAM Rival AXS, 48/35, DUB, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | SRAM XG-1250, 10-36, 12-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 54T, 2x: 56/43 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |