- -799,00 zł
Trek Marlin+ 8
Marlin+ 8 to elektryczny rower górski, który tylko czeka, by dodać mocy na szlaku. Silnik Bosch Active Line Plus zapewnia wspomaganie potrzebne na stromych podjazdach i długich trasach w korzystnej cenie, a widelec amortyzowany o skoku 120 mm dba o wygodne prowadzenie na trudnych odcinkach. Usprawnienia, takie jak przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano przekładają się na rower gotowy na każdą trasę.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Pragniesz dodatkowej mocy, ale nie uśmiecha Ci się puste konto. Chcesz korzystać z dużej liczby przełożeń potrzebnych na najróżniejszych szlakach, a także ochrony przed przebiciami, którą zapewniają szerokie 2,6” koła i opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego.
Użyte technologie
Rama z Alpha Platinum Aluminium o prawdziwej górskiej geometrii i widelec amortyzowany ze sprężyną o skoku 120 mm. Niezawodny napęd Bosch Active Line Plus 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h. Kompaktowy sterownik Purion 200 z wbudowanym wyświetlaczem i akumulator Powertube o pojemności 400 Wh. Zyskujesz 12-biegowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe i koła o szerokości 2,6” przystosowane do zastosowania bezdętkowego, które poprawiają przyczepność i chronią przed przebiciami.
Ostatnie słowo
Marlin+ to idealny wybór dla wszystkich zainteresowanych wejściem w świat elektrycznych rowerów górskich. Sprawna na szlakach rama zapewnia pewne prowadzenie, a silnik Bosch Active Line Plus oferuje dość mocy, by ulżyć Ci podczas długich podjazdów.
favorite_border Dlaczego je pokochasz?
- Tryb AUTO wspomagania rozpoznaje momenty, gdy prędkość spada i odpowiednio dostosowuje moc
- Zawieszenie o 120 mm skoku wygładza nierówności, korzenie i wszelkie inne przeszkody
- Obsługa Marlin+ jest bajecznie prosta, a wspomaganie pracuje intuicyjnie, dzięki czemu możesz się skoncentrować na trasie, nie na skomplikowanym sterowaniu
- Świetnie przystosowana do terenu geometria umożliwia łatwą i pewną jazdę zarówno po singletrackach, jak i po mieście
- Dzięki licznym punktom mocowania dla bagażników i błotników dostosujesz swoją maszynę do jazdy po szlakach lub codziennych dojazdów do pracy
*Rama | Rozmiar: XS Alpha Platinum Aluminium, zagięta rura górna, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, punkty mocowania bagażnika, błotników i nóżki, hak uniwersalny UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
---|---|
Rozmiar: S , M , L , XL Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania bagażnika, błotników i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
|
*Widelec | Rozmiar: XS SR Suntour XCM 34, sprężyna, wstępne naprężenie, zwężana rura sterowa, blokada, przesunięcie 44 mm, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 100 mm skoku |
Rozmiar: S , M , L , XL RockShox Recon Silver RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, 120 mm skoku |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Obręcz | Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta |
|
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,60” |
Rozmiar: M , L , XL Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60” |
|
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Manetka | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano Deore M6100, długi wózek |
Korba | FSA CK-220, 165 mm długości |
Zębatka przednia | FSA, 32T, steel |
Kaseta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości |
Rozmiar: M , L , XL TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm |
Rozmiar: M , L , XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , L Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
|
Rozmiar: XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości |
|
Stery | Półzintegrowane, uszczelniane łożyska, miski aluminiowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , L , XL Shimano RT64, 203mm z mocowaniem centerlock |
Rozmiar: XS , S , M , L , XL Shimano RT64, centerlock, 203 mm |
Bateria | Bosch CompactTube 400 Wh |
---|---|
Ładowarka | Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny |
Silnik | Bosch Active Line Plus, 50 Nm |
Komputer | Bosch Purion 200 |
Waga | M - 21.30 kg / 46.96 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |