

Procaliber 9.8 to głowa rodziny. Jest to rower cross country z przednim zawieszeniem stworzony dla osób, które ścigają się po to, by wygrywać. Wyposażyliśmy go w ramę z włókna węglowego IsoSpeed, która pochłania drgania przenoszone z podłoża bez konieczności poświęcania wydajności, lekki widelec FOX, który doskonale sprawdza się podczas technicznych zjazdów oraz płynny napęd Shimano XT.
Marzysz o najwyższym miejscu na podium, dlatego potrzebujesz superszybkiego, zbudowanego od podstaw rumaka, który pomoże osiągnąć Ci Twój cel.
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z wygładzającym nierówności podłoża rozdzielaczem IsoSpeed, lekki widelec FOX Step-Cast ze zdalną blokadą, superpłynny i cichy napęd Shimano XT z megalekkimi i supersztywnymi korbami z włókna węglowego, pasująca do kompletu karbonowa kierownica i sztyca, superszybkie i szerokie koła Bontrager Kovee Elite 30 z włókna węglowego oraz piasta Rapid Drive zapewniająca natychmiastowe przyspieszenie już na linii startowej.
Każdy najdrobniejszy element tego roweru został stworzony z myślą o prędkości – od sztywnej, a mimo wydajnej ramy z włókna węglowego z rozdzielaczem IsoSpeed aż po lekkie i wydajne komponenty. To wymarzony rower z przednim zawieszeniem dla osób startujących w wyścigach XC.
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Włókno węglowe OCLV Mountain, IsoSpeed, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, wyważone bezpośrednie mocowanie hamulca, Boost148 |
---|---|
Widelec | Fox Performance 32 Step-Cast, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie 2-pozycyjne GRIP, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 100 mm skoku |
Koło przednie | Bontrager Kovee Elite 30 z włókna węglowego, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost 110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 54, Microspline, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Opona | Bontrager XR2 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,20” |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Manetka | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T |
*Korba | Size: S e*thirteen TRS Race Carbon, 30mm spindle, 34T alloy ring, Boost, 170mm length |
Size: M , ML , L , XL , XXL e*thirteen TRS Race Carbon, 30mm spindle, 34T alloy ring, Boost, 175mm length |
|
Wkład suportu | e*thirteen BB20-92 |
Kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
Waga | M - 21.94 lbs / 9.95 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|