

Domane+ SLR 8 to wzorzec całej kategorii e-szosówek – nie przypomina standardowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dopasowania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV Serii 800, która kryje kompaktowy, cichy i wysoce zaawansowany silnik dający wrażenia z jazdy jak na tradycyjnym rowerze. Zyskujesz płynne doładowanie i bezproblemowe zmiany przełożeń idealne na żwawe podjazdy i długie trasy, dzięki sterowanemu bezprzewodowo napędowi 1x12 SRAM RED AXS, który świetnie sobie radzi tak na szosie, jak i szutrze.
Możliwość konfiguracji PROJECT ONE
Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, elegancka i bardzo cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz mieć możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na szybkiej i precyzyjnej pracy sterowanego bezprzewodowo napędu SRAM RED AXS poprzedniej generacji.
Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny wyświetlacz LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania wbudowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus Pro 3V, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM RED AXS poprzedniej generacji, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla eleganckiego wyglądu.
Domane+ SLR 8 AXS zapewnia dodatkową moc naszego najbardziej dyskretnego napędu elektrycznego dla rowerów szosowych, a to wszystko z cichym i naturalnym wspomaganiem ułatwiającym podjazdy. Uzupełnia go napęd SRAM RED AXS poprzedniej generacji dbający o precyzyjną zmianę biegów i koła z włókna węglowego, dzięki którym cała maszyna jest zaskakująco lekka.
Rama | Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm |
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
---|
Bateria | TQ 360 Wh |
---|---|
Ładowarka | Ładowarka TQ 4A |
Komputer | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ |
Silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
Manetka | SRAM RED eTap AXS, 12-biegowy |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM RED eTap AXS, maks. zębatka 36T |
*Korba | Rozmiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości |
|
Zębatka przednia | SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium |
Kaseta | SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM RED D1, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 46T, 2x: 52/36 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 40mm bez błotników, 35mm z błotnikami |
*Siodełko | Rozmiar: 50, 52 Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca | Rozmiar: 50, 52, 54, 56 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm |
Rozmiar: 58, 60, 62 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: 50, 52 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm |
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 42 cm |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 44 cm |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: 50 Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 52, 54 Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: 56, 58 Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: 60, 62 Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych: 180mm przód, 160mm tylu |