TREK Rail+ 8 Gen 5 NEW 2025
search
  • TREK Rail+ 8 Gen 5 NEW 2025

TREK Rail+ 8 Gen 5 NEW 2025

28 999,00 zł
Brutto

Rail+ 8 to aluminiowy rower elektryczny enduro, który ma wszystko, czego potrzebujesz na wielkie przygody. Wyposażony jest w napęd Bosch Performance CX o pełnej mocy wspomagania pozwalający kręcić okrążenie po okrążeniu, a ogromny akumulator dba o zasilanie. Dzięki 160 mm skoku zawieszenia przedniego i tylnego Rail+ radzi sobie wzorowo na trudnych odcinkach, a regulowana geometria pozwala dostosować maszynę do Twoich potrzeb.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Szukasz roweru, który zapewni maksimum radości i z chęcią odkryje z Tobą bezdroża, czy też zmierzy z dodatkowym okrążeniem czy dwoma toru. Potrzebujesz sprawności roweru enduro niezbędnej do zjazdów po trudnych, zakręconych trasach, a jednocześnie uwielbiasz poczucie, gdy wspomaganie o pełnej mocy wwozi Cię z łatwością na górę po kolejną dawkę emocji

Użyte technologie

Rama z Alpha Platinum Aluminium z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) oraz zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB 2.0 o pojemności 800 Wh. Widelec amortyzowany o skoku 160 mm RockShox Domain RC ze sprężyną DebonAir, tłumieniem Motion Control i blokadą, a z tyłu damper RockShox Deluxe Select+ RT. To wszystko dopełnia 12-biegowy napęd złożony z grup Shimano XT i SLX, regulowana sztyca podsiodłowa, koła Bontrager Line Comp 30 przystosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano.

Ostatnie słowo

Rail + 8 to e-MTB enduro stworzony do wielkich przygód. Ma sprawną, regulowaną geometrię oraz wielki akumulator i potężny silnik, z którymi dotrzesz gdziekolwiek zechcesz. Usprawniony napęd równoważy cenę i wydajność, dzięki czemu dostajesz maszynę gotową na wszystko.

Kolor: Czarny
Rozmiar: S
Ilość
Prosimy pytać o dostępność na rowerowyzakatek@gmail.com lub 146217985

Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku
Widelec RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 65 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm
Koła
*Koło przednie Rozmiar: S
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50”
Rozmiar: M, L, XL
Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta
System elektryczny
Ładowarka Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny
Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart
Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h
Napęd
Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 36T
Komponenty
Siodełko Bontrager Verse P3, szyny stalowe
*Sztyca Rozmiar: S
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 410 mm długości
Rozmiar: M
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości
Rozmiar: L, XL
Bontrager Line Dropper, 200mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9mm, 515mm długości
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8
Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
Rozmiar tarczy Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca
Waga
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
0 Przedmioty
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.