

Domane+ SLR 9 odmienia oblicze całej kategorii jako e-szosówka, która nie przypomina standardowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dopasowania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV Serii 800, która kryje kompaktowy, wysoce zaawansowany silnik dający wrażenia z jazdy jak na tradycyjnym rowerze. Dźwięk silnika znika pośród innych odgłosów, dzięki czemu możesz w pełni wczuć się w jazdę, ciesząc się z płynnie pracującego wspomagania. Wisienka na torcie to wspaniałe części, takie jak Dura-Ace Di2, czyli topowy sterowany bezprzewodowo napęd szosowy od Shimano.
Możliwość konfiguracji PROJECT ONE
Szukasz najlepszego i najlżejszego elektrycznego roweru szosowego. Interesuje cię nad wyraz dyskretny i cichy silnik, który zapewni ci wsparcie potrzebne na stromych podjazdach i podczas długich przejażdżek. Cenisz sobie wszechstronność i potrzebujesz roweru, który poradzi sobie ze wszystkim, od asfaltu po szuter. Doceniasz pierwszorzędną jakość i chcesz usprawnień w postaci najlepszych możliwych części, na przykład najwyższej klasy bezprzewodowego napędu Shimano.
Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny wyświetlacz LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania wbudowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 37, sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Dura-Ace Di2, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla eleganckiego wyglądu.
Domane+ SLR 9 to najlepszy w naszej ofercie elektryczny rower szosowy. Rama z włókna węglowego OCLV i dyskretny układ napędowy TQ zapewniają dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej wydajności. Ponadto Shimano Dura-Ace Di2 gwarantuje błyskawiczną i precyzyjną zmianę biegów za każdym razem.
Rama | Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm |
Dopasowanie ramy | Endurance |
Waga | 56 – 11,75 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
*Bateria | Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 TQ 360 Wh |
---|---|
Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano BT-DN300 |
|
*Ładowarka | Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Ładowarka TQ 4A |
Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Z kablem do ładowania |
|
Komputer | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ |
Silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
Manetka | Shimano Dura-Ace R9170 Di2, 12 biegów |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny |
Przerzutka tylna | Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. zębatka 34T |
*Korba | Rozmiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości |
|
Zębatka przednia | Praxis, 50/34T, 12 przełożeń |
Kaseta | Shimano Dura-Ace R9200, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 46T, 2x: 52/36 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus RSL 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus RSL 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | 40 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami |
*Siodełko | Rozmiar: 50, 52 Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca | Rozmiar: 50, 52, 54, 56 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm |
Rozmiar: 58, 60, 62 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: 50, 52 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm |
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 42 cm |
|
Rozmiar: 58, 60, 62 Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 44 cm |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: 50 Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 52, 54 Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: 56, 58 Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: 60, 62 Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Hamulec | Shimano Dura-Ace BR-9270 hydraulic disc, flat mount caliper, resin pad w/fin. |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano CL900, mocowaniem centerlock, 160 mm |
Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano MT900, centerlock 160 mm |
|
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu |